Conferința de Educație Timpurie 2024
BUCURESTI

Într-o perioadă în care educația timpurie este vitală pentru dezvoltarea armonioasă a copiilor , experții noștri vă vor ghida printr-o zi plină de inspirație și informații valoroase . Tematica ediției din acest an a Conferinței de Educație Timpurie First7 „Cum sprijinim nevoile fiecărui copil în educația timpurie” , pune în lumină importanța crucială a primilor ani de viață în formarea unui copil TOATE SESIUNILE BENEFICIAZĂ DE TRADUCERE SIMULTANĂ!

SPEAKERI

Fondatoarea Conferinței de Educație Timpurie și a primei creșe private din România și promotor al conceptului de educație pentru copiii cu vârsta 0-3 ani, Valentina a realizat stagii de pregătire, atât în România, cât și în Marea Britanie, pe diferite arii din domeniul pedagogic și al managementului educațional. Prin First7 – Parents & Educators Coaching, a susținut numeroase sesiuni de training pentru cadre didactice din învățămâtul preșcolar și primar, dar și webinarii pentru părinți, pe teme legate de îngrijirea și educația copilului mic, stimularea intelectuală, emoționala și fizică a acestuia.

Cheryl Warren are peste trei decenii de experiență în sectorul educației timpurii și este acum consultant și trainer premiat , colaborând cu grădinițe și școli din întreaga Marea Britanie . Cheryl este pasionată de înțelegerea și acceptarea neurodiversității în educația timpurie, o preocupare care își are rădăcinile atât în experiența sa profesională, cât și în rolul său de mamă a doi copii neurodivergenți . Ea este un susținător ferm al practicilor incluzive autentice , militând pentru ca toți copiii să fie ascultați , să primească instrumentele necesare pentru a prospera și să fie celebrați pentru unicitatea lor .În sesiunea sa, „Înțelegerea comportamentelor autiste și a modului în care putem oferi un spațiu sigur pentru ca copiii să se dezvolte” („Understanding Autistic Behaviours and How We Can Provide a Safe Space for Children to Thrive”), Cheryl va explora diversitatea modului în care creierul uman procesează lumea din jur și va aborda subiecte esențiale legate de autism , ADHD și PDA (Pathological Demand Avoidance) . Sesiunea va sublinia importanța creării unor medii sigure din punct de vedere emoțional pentru toate tipurile de neurotipuri, precum și modul în care putem înțelege și răspunde nevoilor senzoriale ale copiilor . Cheryl va discuta, de asemenea, despre cum să gestionăm copleșirea și stresul care duc la comportamente provocatoare , oferind o înțelegere profundă a motivelor din spatele acestor comportamente și cum să le abordăm eficient în mediile educaționale .
Specialist în educația pozitivă- „Inimi fericite, săli de clasă fericite: cultivarea comportamentelor pozitive” („Happy Hearts, Happy Classrooms: Nurturing positive behaviours” ) Dan McFarland este un educator entuziast din Irlanda de Nord, cu peste 13 ani de experiență în educația timpurie. Cunoscut pentru abordarea sa inovatoare, Dan creează medii de învățare inspiratoare și incluzive, unde copiii sunt încurajați să învețe cu încredere și curiozitate. El pune accent pe importanța de a celebra greșelile ca parte a procesului de învățare, ajutând copiii să vadă fiecare încercare ca un pas înainte. Dan își împărtășește pasiunea prin bloguri, webinarii și programul său de fonetică „Flying with Phonics”. Ca speaker căutat, el aduce energie și perspective practice în educație. În sesiunea sa „Happy Hearts, Happy Classrooms: Nurturing Positive Behaviours” la conferința First7, Dan va explora cum educatorii pot cultiva comportamente pozitive în clasă, creând un mediu de învățare motivant și fericit pentru copii.
Consultant în educația timpurie din UK – Sesiune “Să ne acordăm la comportamentele copiilor” (Tuning into Children’s Behaviour) Cu peste 25 de ani de experiență în educația timpurie în Marea Britanie, Alexandra Chiorando este un expert recunoscut în crearea unor medii educaționale unde copiii se simt auziți și respectați. În sesiunile sale, Alexandra abordează comportamentul copiilor prin prisma conexiunilor emoționale și a auto-reglării. BIO. Alexandra deține și conduce Marmalade Early Years Consultancy, care oferă instruire, consultanță și coaching pentru școli și medii de educație timpurie.
Expert internațional în activitate fizică și educație timpurie -Sesiune “Primele 1001 zile de mișcare” (The first 1001 days of movement) Helen Battelley este o consultantă, trainer, autoare și speaker de renume internațional, specializată în activitatea fizică și mișcare în educația timpurie și primară. Cu un stil de predare energic și motivațional, Helen a inspirat educatori din întreaga lume să integreze mișcarea în curriculum, pentru a crea un mediu de învățare kinestezic și accesibil pentru toți copiii. Cercetările ei la Universitatea Birmingham City, bazate pe dovezi, subliniază impactul pozitiv al mișcării asupra dezvoltării cognitive și socio-emoționale a copiilor. Helen este, de asemenea, autoarea a două publicații importante, care oferă ghiduri practice pentru educatori în integrarea activității fizice și muzicii în educația timpurie.
Ruth Lue-Quee este o specialistă în educație , cu o vastă experiență în integrarea jocului ca instrument esențial în dezvoltarea și gestionarea comportamentului copiilor. În sesiunea ei, „Pasiv pentru a juca! Utilizarea jocului pentru a implica cursanții și a gestiona comportamentul” (Passive to Playing! Using Play to Engage Learners and Manage Behaviour), Ruth va explora cercetările care subliniază importanța jocului în dezvoltarea copilului și modul în care acesta poate susține comportamentele pozitive , contribuind la sănătatea socială, emoțională și mentală a copiilor . Participanții vor pleca cu o înțelegere clară a importanței jocului în strategii de management comportamental, precum și cu un set de instrumente practice pentru a crea oportunități de învățare prin joc în clasă .
Ruth Lue-Quee este o specialistă în educație , cu o vastă experiență în integrarea jocului ca instrument esențial în dezvoltarea și gestionarea comportamentului copiilor. În sesiunea ei, „Pasiv pentru a juca! Utilizarea jocului pentru a implica cursanții și a gestiona comportamentul” (Passive to Playing! Using Play to Engage Learners and Manage Behaviour), Ruth va explora cercetările care subliniază importanța jocului în dezvoltarea copilului și modul în care acesta poate susține comportamentele pozitive , contribuind la sănătatea socială, emoțională și mentală a copiilor . Participanții vor pleca cu o înțelegere clară a importanței jocului în strategii de management comportamental, precum și cu un set de instrumente practice pentru a crea oportunități de învățare prin joc în clasă .

PROGRAM

PROGRAM  (ordinea speakerilor va fi confirmată ulterior)

30 Octombrie
 • 9:00 – 11:00 Sesiunea 1
 • 11.00-11.15 Pauza 
 • 11:15 – 13:00: Sesiunea 2
 • 13.00-14.00 Prânz 
 • 14:00 – 16:00: Sesiunea 3

Speakeri: Valentina Secară, Cheryl Warren, Dan McFarland

31 octombrie
 • 9:00 – 11:00 Sesiunea 1
 • 11.00-11.15 Pauza 
 • 11:15 – 13:00: Sesiunea 2
 • 13.00-14.00 Prânz 
 • 14:00 – 16:00: Sesiunea 3

Speakeri: Alexandra Chiorando, Helen Battelley

1 noiembrie
 • 9:00 – 11:00: Sesiune 1
 • 11.00-11.15 Pauza 
 • 11:20 – 14:00: Sesiune 2

Speakeri: Ruth Lue-Quee, Meic Griffiths

Aflată la a 10-a ediție în 2024, Conferința de Educație Timpurie este o inițiativă a Fundației Acorns, prin FIRST7, Centrul de training pentru părinți și educatori, al cărei scop este de a oferi personalului din educație soluții practice de predare, adaptate nevoilor copilului mileniului 3.
Conferința de Educație Timpurie aduce anual în România experți internaționali în educație timpurie ce prezintă concepte noi și abordează subiecte esențiale pentru alinierea sistemului de învățământ preșcolar din România la cele mai performante modele internaționale.

Haideți să luăm atitudine și să investim în educație, să aducem inovație și pasiune în sala de clasă și să creăm un mediu în care fiecare copil are posibilitatea de a-și dezvolta abilitățile și de a-și împlini potențialul.