Conferința de Educație Timpurie 2023
Bucuresti

Ediția a 9-a a Conferinței de Educație Timpurie First7, va avea loc la București în perioada 1-3 noiembrie și abordează o temă esențială pentru dezvoltarea cognitivă, emoțională și socială în primii ani de viață – Comunicare, limbaj și scriere.

42% dintre elevii români sunt analfabeți funcțional. Acest procent alarmant reprezintă, de fapt, viitorul României iar educația timpurie are puterea de a construi temeliile pentru o învățare de succes și pentru dezvoltarea abilităților esențiale de comunicare, limbaj și scriere. Abordările predare moderne în primii ani de viață pot aduce beneficii semnificative și pot deschide uși către o lume plină de cunoaștere și înțelegere pentru copiii noștri.

Educatorii și învățătorii din sistemul public de învățământ se pot înscrie GRATUIT, cu condiția trimiterii unei adeverințe emise de unitatea angajatoare, până pe 16 octombrie. Înscrierea angajaților din instituțiile private este posibilă printr-un e-mail la office@first7.ro Importanța însușirii corecte a acestor competențe și tehnicile moderne prin care educatorii îi pot susține pe copii vor fi expuse pe parcursul celor 3 zile de conferință de experți în educație cu o bogată experiență multidisciplinară, internațională:

SPEAKERI

Fondatoarea Conferinței de Educație Timpurie și a primei creșe private din România și promotor al conceptului de educație pentru copiii cu vârsta 0-3 ani, Valentina a realizat stagii de pregătire, atât în România, cât și în Marea Britanie, pe diferite arii din domeniul pedagogic și al managementului educațional. Prin First7 – Parents & Educators Coaching, a susținut numeroase sesiuni de training pentru cadre didactice din învățămâtul preșcolar și primar, dar și webinarii pentru părinți, pe teme legate de îngrijirea și educația copilului mic, stimularea intelectuală, emoționala și fizică a acestuia.

este specialist britanic în educație timpurie, a fost lector principal în cadrul Glasgow College, iar de 18 ani conduce Scottish Independent Nursery Association (SINA). Este autoarea cărții ”100 Our Senses Games 0-3”, a înregistrat o colecție de DVD-uri pe teme de educație timpurie și scrie regulat pentru revista Nursery World. A fost desemnată lectorul anului și a câștigat premiul pentru cea mai inspiratoare personalitate din domeniul educației timpurii.
este consultant în teme de educație timpurie, cercetător și autor de renume din Marea Britanie. Considerat o autoritate în domeniul lucrului cu lemnul în educația timpurie, Pete a scris mai multe cărți și articole de specialitate precum și cărți despre învățarea în aer liber. Universitatea din Bristol i-a acordat lui Pete o bursă de cercetare onorifică, iar în prezent se ocupă de cercetări legate de progresul creativ în educația timpurie. Mai mult, a fost distins cu Bursa Churchill pentru a efectua cercetări internaționale privind cele mai bune practici de lucru cu lemnul în educație. Pentru contribuția sa semnificativă în promovarea creativității în educație, în 2019, Pete a câștigat premiul național oferit de Creative Learning Guild și este, de asemenea, Fellow al Royal Society of Arts.
un pedagog dedicat cu peste un deceniu de experiență Dan a predat în EYFS și Clasa 1 și a fost nominalizat pentru titlul de „Profesor Inspirational al Anului în Leicester City” în 2019. A dezvoltat, de asemenea, propriul său program de fonetică, „Flying with Phonics”. Este pasionat să inspire pe alții în dezvoltarea limbajului, comunicării și alfabetizării.
Cu peste 20 de ani de experiență în predarea și conducerea de școli și creșe private din Marea Britanie, Alexandra este ghidată în profesia sa de principiul conform căruia copiii vor prospera atunci când se simt ascultați și respectați. Abordarea sa asupra actului educațional este distractivă, practică și personalizată.
s-a format ca actor și a lucrat în diverse teatre și centre de artă din Marea Britanie. A început să se implice în crearea de teatru pentru copii în colaborare cu CTC Theatre și a fondat Intext Performance pentru a scrie și produce propriile sale povești pentru tinerii spectatori. În prezent, prezintă peste 120 de reprezentații anual în școli.
este consultant, speaker, autor reputat în domeniul educației timpurii și una dintre personalitățile internaționale cele mai respectate în ceea ce privește leadershipul și dezvoltarea profesională pentru primii ani. Pam colaborează în calitate de expert cu numeroase organizații internaționale.
este un autor de top, distins cu numeroase premii, și un speaker remarcabil, Will concepe învățământul ca pe o aventură, așa cum îl recomandă și diploma sa în Educație Fizică și Educație prin Aventură. Will se specializează în gândire transformativă pentru vârste cuprinse între 5 și 105 ani, inițiind adesea schimbări mici care au un impact major.

PROGRAM

1 noiembrie
9:00 – 11:00, Valentina Secară – Comunicare pe înțelesul inimii
11:00 – 13:00, Alice Sharp – Enriching Language and Communication through Play
14:00 – 16:00, Pete Moorhouse – The Language and Dialogue of Creativity

2 noiembrie
9:00 – 11:00, Dan McFarland
11:00 – 13:00, Alexandra Chiorando – Early Phonics and communication
14:00 – 16:00, Chris Connaughton – Storytelling for Empathy and Understanding – how stories develop oracy and literacy

3 noiembrie
9:00 – 11:00, Pamela Mundy – Lost in Translation
11:00 – 13:00, Will Hussey – The Art of Being Brilliant

Educatorii și învățătorii din sistemul public de învățământ se pot înscrie GRATUIT, cu condiția trimiterii unei adeverințe emise de unitatea angajatoare, până pe 16 octombrie. Înscrierea angajaților din instituțiile private este posibilă printr-un e-mail la office@first7.ro

Conferința de Educație Timpurie aduce anual în România experți internaționali în educație timpurie ce prezintă concepte noi și abordează subiecte esențiale pentru alinierea sistemului de învățământ preșcolar din România la cele mai performante modele internaționale.

Haideți să luăm atitudine și să investim în educație, să aducem inovație și pasiune în sala de clasă și să creăm un mediu în care fiecare copil are posibilitatea de a-și dezvolta abilitățile și de a-și împlini potențialul.